Postępowania zakończone
Tytuł ogłoszenia: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 32 w FORMULE ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ
Data ogłoszenia: 2016-06-10 12:23 Termin składania ofert do: 2016-06-28 11:00
Termin otwarcia ofert: 2016-06-28 11:15 Znak sprawy: DzV. 27. PN. 6. 2016
Osoba do kontaktu: Zenon Gackowski (tel.52_3308396), Jarosław Drewa (tel. 52_3308370, 502216371)
Skrót treści i linki do dokumentów:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj: projektu, uzyskanie pozwolenia na budowę, a następnie realizacja prac budowlanych w budynku nr 32 (dawna Izba Przyjęć) na potrzeby magazynu odpadów medycznych oraz punktu dystrybucji prania, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Modernizowany budynek nie jest objęty rejestrem zabytków. Usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej B obejmującej zespół zabytkowej zabudowy miejskiej. Działka podlega ochronie konserwatorskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca obowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wersję szczegółową kosztorysu ofertowego, który służył wykonawcy do wyliczenia ceny oferty. 4. W celu zapewnienia rzetelności wykonywanych robót budowlanych, zamawiający wymaga stałej - codziennej obecności kierownika budowy na terenie budowy. 5. Na etapie realizacji umowy należy umożliwić weryfikację wszystkich dostarczanych materiałów, poprzez pisemne uzgodnienie z zamawiającym kolorów i jakości dostarczonych materiałów. W przypadku stwierdzenia braku akceptacji ze strony zamawiającego dostarczanych lub zaproponowanych materiałów, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność wykonawcy. 6. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi ponadto sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego w formacie dwg i pdf - na płycie CD/DVD oraz 2 egz. Dokumentacji wydrukowanej i podpisanej. 7. Za podstawę do wyceny zamówienia i złożenia oferty należy przyjąć informacje zawarte w PFU. 8. Wykonawca dokona wizji lokalnej na terenie budowy w celu urealnienia projektu. Wykonawca w oferowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia uwzględni wszystkie elementy realizacji zamówienia. 9. Wykonawca przedstawi w ofercie Koncepcję Wielobranżową (3 egzemplarze) opracowaną na podstawie PFU. Koncepcja powinna zawierać rzuty, przekroje i elewacje wraz z opisem technologicznym wszystkich branż oraz układem funkcjonalnym. 10. Projektowane i używane materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane muszą posiadać atesty i odpowiadać wymaganym normom. Prace budowlano-modernizacyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii wraz z pozwoleniem na budowę w ilości 5 egzemplarzy; 2) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i sztuką budowlaną; 3) dochowanie należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy; 4) ustalanie z Zamawiającym wszelkich decyzji i ustaleń dotyczących wykonywania zamówienia; 5) wskazanie upoważnionego przedstawiciela, numerów telefonów kontaktowych i faksu oraz innych informacji niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 6) wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (opcja - patrz pkt 27 SIWZ); 7) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, wywóz gruzu i wszelkich nieczystości związanych z robotami budowlanymi na własny koszt; 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia; 9) przedłożenie w dniu podpisania umowy harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. 12. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą na czas wykonania prac projektowych i robót budowlanych wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, jednak nie dłuższy niż 5 miesięcy. Za zaoferowanie krótszego wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty - patrz pkt 18 SIWZ. 13. Miejscem realizacji zamówienia jest Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza 86-100 Świecie ul. Sądowa 18. 14. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót, zgodnie z harmonogramem robót. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT waz z protokołem odbioru końcowego za wykonane roboty. Jeżeli do wykonanych robót i zamontowanych urządzeń wymagane są instrukcje obsługi i eksploatacji, Wykonawca dostarczy je (w języku polskim) najpóźniej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. W razie nie dostarczenia ich w tym terminie Zamawiający ma prawo wstrzymać odbiór i płatność faktury końcowej. 15. Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Za zaoferowanie dłuższego czasu gwarancji Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty - patrz pkt 18 SIWZ. Więcej informacji znajduje się z w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy).

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (BZP)

PLIKI SPECYFIKACJI: SIWZ; Załączniki do SIWZ: 1) Formularz ofertowy   2) Program funkcjonalno-użytkowy (PFU)   3) Oświadczenie_1   4) Wykaz zrealizowanych robót   5) Projekt umowy   6) Oświadczenie_2   7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia   8) Oświadczenie_3    9) Zobowiązanie podmiotu trzeciego   10) Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom


RYSUNKI:

Świecie_ inwentaryzacja_01.2016_dach,   Świecie_ inwentaryzacja_01.2016_elewacje,

Świecie_ inwentaryzacja_01.2016_parter,   Świecie_ inwentaryzacja_01.2016_piwnica,

Świecie_ inwentaryzacja_01.2016_przekroje,   Świecie_ koncepcja 14.01.16_rzut parteru,

Świecie_koncepcja 14.01.16_rzut piwnicy.


WYJAŚNIENIE SIWZ nr 1


Zamawiający zawiadamia, że zmienił treść SIWZ w ten sposób, że wykreślił z SIWZ pkt 3.9 (wymóg przedstawienia w ofercie koncepcji wielobranżowej) OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU (BZP)


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA



Uwagi:
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej 30 tys. Euro. Wspólny Słownik Zamówień CPV): Roboty budowlane remontowe 45453000-7, Roboty budowlane 45000000-7, Przebudowa budynków 45262700-8, Betonowanie 45262300-4, Roboty wykończeniowe w zakresie budynków 45400000-1, Roboty murarskie 45262500-6, Instalowanie ścianek działowych 45421141-4, Specjalistyczne roboty budowlane 45262600-7, Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421000-4, Roboty budowlane wykończeniowe 45450000-6, Tynkowanie 45410000-4, Pokrywanie podłóg i ścian 45430000-0, Roboty malarskie 45442100-8, Instalowanie sufitów podwieszanych 45421146-9, Roboty izolacyjne 45320000-6, Izolacja cieplna 45321000-3, Izolacja dźwiękoszczelna 45323000-7, Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45300000-0, Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3, Hydraulika i roboty sanitarne 45330000-9, Instalacje centralnego ogrzewania 45331100-7, Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45340003-3, Usługi projektowania architektonicznego 71220000-6, Przygotowanie terenu pod budowę 45100000-8, Roboty w zakresie usuwania gleby 45112000-2, Próbne wiercenia i wykopy 45120000-4, Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112700-5, Wyrównywanie terenu 45236000-0, Usługa wycinanie drzew 77211400-6, Roboty w zakresie budowy dróg 45233120-6, Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45233253-7, Roboty budowlane w zakresie parkingów 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233222-1, Odwodnienie terenu 45231300-8, Przygotowanie ternu pod budowę (mechaniczne karczowanie pni) 45100000-8, Oświetlenie zewnętrzne 31527200-8, Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71000000-8. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w Diale Organizacyjno-Prawnym szpitala lub do pobrania z na tej stronie. Zamawiający żąda wniesienia wadium - szczegóły w SIWZ.
Ilość dokumentów w dziale: 94
Ogłoszenia archiwalne znajdują się TUTAJ