Postępowania zakończone
Tytuł ogłoszenia: DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH II
Data ogłoszenia: 2015-06-01 13:40 Termin składania ofert do: 2015-06-11 09:00
Termin otwarcia ofert: 2015-06-11 09:15 Znak sprawy: DzV. 27. PN. 7. 2015
Osoba do kontaktu: Specjalista ds zamówień publicznych mgr Zenon Gackowski (tel. 52_3308396)
Skrót treści i linki do dokumentów:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań: Zadanie nr 1 - Preparaty do utrzymania czystości sanitariatów, Zadanie nr 2 - Preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni, Zadanie nr 3 - Preparaty do szyb, luster, mebli i sprzętów biurowych, Zadanie nr 4 - Zestawy sprzątające i artykuły wymienne, Zadanie nr 5 - Szczotki, kije, artykuły plastikowe, Zadanie nr 6 - Środki higieny osobistej, Zadanie nr 7 - Artykuły pozostałe. 3. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mejlową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały WYKONAWCY żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. 4. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem bankowym po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie min. 30 dni. Za wydłużenie tego terminu do 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (patrz pkt 2). Każda część obejmuje całość jednego zadania. 6. Oferty w poszczególnych zadaniach muszą być kompletne, to znaczy wszystkie pozycje (wiersze i kolumny) w załącznikach nr 2 do Oferty muszą być wypełnione (również kolumny Nazwa producenta oraz Nazwa handlowa). Nie ujęcie (nie wycenienie) wszystkich pozycji zadania spowoduje odrzucenie oferty. 7. Umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostaną zawarte z wybranymi Wykonawcami na okres od dnia podpisania umowy do dnia 25 maja 2016 r. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. 9. Uzgodniony termin dostawy nie przekroczy 6 dni roboczych. Za zaoferowanie terminu dostawy do 3 dni roboczych Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe 2 punkty. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. 11. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w ciągu dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (BZP)

PLIKI SPECYFIKACJI: 0 Siwz, 1. Załącznik ofertowy, 2. Załącznik cenowy, 3. Oświadczenie_1, 4. Wykaz dostaw, 5. Projekt umowy, 6. Oświadczenie_2, 7. Wykaz części zamówienia, 8. Wymagania przedmiotowe.

WYJAŚNIENIA NR 1 DO SIWZ

WYJAŚNIENIA NR 2 DO SIWZ

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT W ZADANIACH 1, 2, 6

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENI POSTĘPOWAŃ W ZADANICH 3, 4, 5, 7

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (BZP)

Uwagi:
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej 30tys. Euro. Wspólny Słownik Zamówień CPV): 33711900-6 mydło, 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące, 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w Diale Organzacyjno-Prawnym szpitala lub do pobrania z na tej stronie. Zamawiający żąda wniesienia wadium - szczegóły w SIWZ. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej szpitala w dniu 11 czerwca 2015 r. o godz. 09:15.
Ilość dokumentów w dziale: 94
Ogłoszenia archiwalne znajdują się TUTAJ