Tytuł ogłoszenia: DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH | |
Data ogłoszenia: 2015-04-21 13:59 | Termin składania ofert do: 2015-05-06 09:00 |
Termin otwarcia ofert: 2015-05-06 09:45 | Znak sprawy: DzV. 27. PN. 5. 2015 |
Osoba do kontaktu: Specjalista ds zamówień publicznych mgr Zenon Gackowski (tel. 52_3308396) | |
Skrót treści i linki do dokumentów: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań: Zadanie nr 1 - worki na odpady komunalne i niebezpieczne, Zadanie nr 2 - ścierki, Zadanie nr 3 - preparaty do utrzymania czystości sanitariatów, Zadanie nr 4 - płyny do zastosowania w kuchni, Zadanie nr 5 - preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni, Zadanie nr 6 - preparaty do szyb, luster, mebli i sprzętów biurowych, Zadanie nr 7 - zestawy sprzątające i artykuły wymienne, Zadanie nr 8 - szczotki, kije, artykuły plastikowe, Zadanie nr 9 - środki higieny osobistej, Zadanie nr 10 - artykuły pozostałe, Zadanie nr 11 - ręczniki, papier toaletowy, podajniki 3. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mejlową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały WYKONAWCY żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. 4. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem bankowym po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie min. 30 dni. Za wydłużenie tego terminu do 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. 6. Uzgodniony termin dostawy nie przekroczy 6 dni roboczych. Za zaoferowanie terminu dostawy do 3 dni roboczych Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe 2 punkty. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. 8. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w ciągu dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji. PLIKI SPECYFIKACJI: 0 Siwz, 1. Załącznik ofertowy, 2. Załącznik cenowy, 3. Oświadczenie_1, 4. Wykaz dostaw, 5. Projekt umowy, 6. Oświadczenie_2, 7. Wykaz części zamówienia, 8. Wymagania przedmiotowe. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU (BZP): Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert oraz zmianie terminu otwarcia ofert. Oferty należy składać do 6 maja 2015 r. godz. 09:00. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 6 maja 2015 r. o godz. 09:45. Miejsca składania i otwarcia ofert nie zmieniło się. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERT w ZADANIACH 1, 2, 4, 11 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWAŃ w ZADANIACH 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
Uwagi: Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej 30tys. Euro. Wspólny Słownik Zamówień CPV): 33711900-6 mydło, 33761000-2 papier toaletowy, 18930000-7 worki i torby, 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące, 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym, 33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w Diale Organzacyjno-Prawnym szpitala lub do pobrania z na tej stronie. Zamawiający żąda wniesienia wadium - szczegóły w SIWZ. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej szpitala w dniu 4 maja 2015 r. o godz. 09:15. |