Postępowania zakończone
Tytuł ogłoszenia: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Data ogłoszenia: 2015-12-17 11:07 Termin składania ofert do: 2015-12-30 09:00
Termin otwarcia ofert: 2015-12-30 09:15 Znak sprawy: DzV. 27. PN. 16. 2015
Osoba do kontaktu: Specjalista ds zamówień publicznych mgr Zenon Gackowski (tel. 52_3308396)
Skrót treści i linki do dokumentów:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy według zamówień składanych przez kierownika Apteki Szpitalnej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku (formularz cenowy). Materiały opatrunkowe muszą spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne, posiadać atesty i certyfikaty zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych i ustawą z dnia 18.03.2011r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda część obejmuje całość jednego pakietu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów: 1) Pakiet nr 1 - Pieluchomajtki (3 pozycje); 2) Pakiet nr 2 - Kompresy (9 pozycji); 3) Pakiet nr 3 - Opaski i opatrunki (18 pozycji); 4) Pakiet nr 4 - Wata, wkłady anatomiczne, majtki chłonne, podpaski (5 pozycji); 5) Pakiet nr 5 - Podkłady (3 pozycje); 6) Pakiet nr 6 - Plastry (4 pozycje). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4. Asortymenty i ilości zostały szczegółowo określone w załączniku (formularz cenowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy, gdyż ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne ich określenie, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane ilości mogą być w toku realizacji umowy zwiększone lub zmniejszone. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia w ramach danego pakietu oraz między pakietami. 5. Zamawiający wymaga dostawy częściowej w terminie max 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Za zaoferowanie 1 dniowego terminu dostawy częściowej Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe 2 punkty. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i ryzyko do apteki szpitalnej Zamawiającego, w godzinach pracy apteki tj. 08:00 do 14:00. Terminy dostaw będą przypadać w dni robocze, tzn. dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu faktury w terminie 30 dni. Za wydłużenie terminu płatności do 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt. 8. Umowa (umowy) w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostaną podpisane z wybranymi wykonawcami na okres 12 miesięcy (1.02.2016 - 31.01. 2017). 9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (BZP)

PLIKI SPECYFIKACJI:   Siwz,   Załącznik ofertowy,   Załącznik cenowy,   Oświadczenie_1,   Wykaz dostaw,   Projekt umowy, Oświadczenie_2,   Wykaz części zamówienia,   Zobowiązanie

WYJAŚNIENIA NR 1 DO SIWZ

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT (wszystkie pakiety)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (BZP)

Uwagi:
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 30 tys. Euro. Wspólny Słownik Zamówień CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w Diale Organizacyjno-Prawnym szpitala lub do pobrania z na tej stronie. Zamawiający żąda wniesienia wadium - szczegóły w SIWZ. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej szpitala w dniu 30 grudnia 2015 r. o godz. 09:15.
Ilość dokumentów w dziale: 94
Ogłoszenia archiwalne znajdują się TUTAJ