Postępowania zakończone
Tytuł ogłoszenia: DOSTAWY ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ III
Data ogłoszenia: 2017-05-24 13:45 Termin składania ofert do: 2017-06-01 11:00
Termin otwarcia ofert: 2017-06-01 11:15 Znak sprawy: V. 271. 9. 2017
Osoba do kontaktu: Zenon Gackowski (tel. 52-3308396);. Dariusz Rutkowski (tel. 52_3308388).
Skrót treści i linki do dokumentów:

Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku do SIWZ nr 2. Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku do SIWZ nr 3. Wykonawca zobowiązany jest, aby każdy z artykułów posiadał oryginalną etykietę oraz w przypadku artykułów policzalnych – określenie ilości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części: ZADANIE NR 1. 6 – PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI SANITARIATÓW (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 2. 7 – PŁYNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 3. 8 – PREPARATY DO MYCIA I PIELĘGNIACJI POWIERZCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 4. 9 – PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 5. 10 – PREPARAT DO PIELĘGNACJI MEBLI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 6. 13 – AKCESORIA DO SPRZĄTANIA (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 7. 15 – KOSZE, ZADANIE NR 8. 22 – WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 9. 23 – SYSTEM WYCIERACZEK WEJŚCIOWYCH, ZADANIE NR 10. 26 – ARTYKUŁY PAPIEROWE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 11. 27 – DOZOWNIKI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami). Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mailową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. Dotyczy zadania 1.6, 2.7, 3.8, 4.9 oraz 5.10 – Wykonawca zapewni odbiór (przy najbliższej dostawie) od Zamawiającego pustych opakować i we własnym zakresie dokona ich utylizacji. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie dłuższego terminu płatności Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ. Umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną zawarte do dnia 15 czerwca 2018 roku. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony przez Zamawiającego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty– zob. pkt 13. SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w terminie 4 dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji. Za zaoferowanie krótszego realizacji reklamacji Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (BZP)

SIWZ,   Załącznik nr 1,   Załącznik nr 2,   Załącznik nr 3,   Załącznik nr 4,   Załącznik nr 5,   Załącznik nr 6,   Załącznik nr 7,   Załącznik nr 8.

WYJAŚNIENIA SIWZ nr 1

WYJAŚNIENIA SIWZ nr 2

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI POSTĘPOWANIA - ZADANIE NR 6.13, 8.22, 11.27

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT - ZADANIA NR1.6, 2.7, 3.8, 4.9, 5.10, 7.15, 9.23, 10.26

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (BZP)


Uwagi:
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 207 tys. Euro. Wspólny Słownik Zamówień CPV):39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące, 33761000-2 papier toaletowy, 39224000-8 miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju, 34928480-6 pojemniki kosze na odpady i śmieci. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w Diale Organizacyjno-Prawnym szpitala lub do pobrania z na tej stronie. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej szpitala (budynek dyrekcji) 1 czerwca 2017 r. o godz. 11:15.
Ilość dokumentów w dziale: 94
Ogłoszenia archiwalne znajdują się TUTAJ