Postępowania zakończone
Tytuł ogłoszenia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH I CHEMII GOSPODARCZEJ
Data ogłoszenia: 2016-05-06 12:11 Termin składania ofert do: 2016-05-16 11:00
Termin otwarcia ofert: 2016-05-16 11:15 Znak sprawy: DzV. 27. PN. 5. 2016
Osoba do kontaktu: Specjalista ds zamówień publicznych mgr Zenon Gackowski (tel. 52_3308396)
Skrót treści i linki do dokumentów:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest, aby każdy z artykułów posiadał oryginalną etykietę oraz w przypadku artykułów policzalnych - określenie ilości. 2. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mailową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań: ZADANIE NR 1 - WORKI NA ODPADY KOMUNALNE I NIEBEZPIECZNE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 2 - ŚCIERKI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 3 - PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI, ZADANIE NR 4 - PREPARAT DO PIELĘGNACJI MEBLI ZE SKÓRY NATURALNEJ I SZTUCZNEJ, ZADANIE NR 5 - NAKŁADKI (MOPY) (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 6 - AKCESORIA DO SPRZĄTANIA (wymagane złożenie oferty wraz z próbką), ZADANIE NR 7 - SZCZOTKI, KIJE, ZADANIE NR 8 - CERATA (wymagane złożenie oferty wraz z próbką), ZADANIE NR 9 - ŚRODKI HIGIENY OSOBISTEJ, ZADANIE NR 10 - WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 11 - WYCIERACZKI. 4. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie terminu płatności 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (patrz pkt 3.3). Każda część obejmuje całość jednego zadania. 6. Oferty w poszczególnych zadaniach muszą być kompletne, to znaczy wszystkie pozycje (wiersze i kolumny) w załącznikach nr 2 do Oferty muszą być wypełnione (również kolumny Nazwa producenta, Nazwa handlowa, Pełna nazwa katalogowa i/lub numer katalogowy). Nie ujęcie (nie wycenienie) wszystkich pozycji zadania spowoduje odrzucenie oferty. 7. Umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostaną zawarte z wybranymi Wykonawcami na okres 12 miesięcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. 9. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony przez Zamawiającego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty: 1 pkt za trzydniowy termin dostawy, 2 pkt. za dwudniowy termin dostawy. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. 11. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w ciągu dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (BZP)

PLIKI SPECYFIKACJI:   SIWZ; Załączniki do SIWZ: 1. Załącznik ofertowy,   2. Załącznik cenowy,   3. Wymagania przedmiotowe preparatów,    4. Oświadczenie_1,   5. Projekt umowy,   6. Oświadczenie_2,   7. Wykaz części zamówienia,   8. Zobowiązanie podmiotu trzeciego

WYJAŚNIENIA SIWZ NR 1

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWAŃ - ZADANIA NR 8, 10, 11

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT - ZADANIA NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (BZP)

Uwagi:
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 30 tys. Euro. Wspólny Słownik Zamówień CPV): 33.71.19.00-6, 18.93.00.00-7, 39.54.20.00-3, 39.22.40.00-8, 34.92.84.80-6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w Diale Organizacyjno-Prawnym szpitala lub do pobrania z na tej stronie. Zamawiający żąda wniesienia wadium tylko na zadanie nr 1 - szczegóły w SIWZ. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej szpitala w dniu 16 maja 2016 r. o godz. 11:15.
Ilość dokumentów w dziale: 94
Ogłoszenia archiwalne znajdują się TUTAJ