Postępowania zakończone
Tytuł ogłoszenia: DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
Data ogłoszenia: 2016-04-06 13:26 Termin składania ofert do: 2016-04-15 11:00
Termin otwarcia ofert: 2016-04-15 11:15 Znak sprawy: DzV. 27. PN. 4. 2016
Osoba do kontaktu: Specjalista ds zamówień publicznych mgr Zenon Gackowski (tel. 52_3308396)
Skrót treści i linki do dokumentów:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest, aby każdy z artykułów posiadał oryginalną etykietę oraz w przypadku artykułów policzalnych - określenie ilości. 2. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mailową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 28 zadań: ZADANIE NR 1 - WORKI NA ODPADY KOMUNALNE I NIEBEZPIECZNE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 2 - ŚCIERKI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 3 - GĄBKI, ZADANIE NR 4 - KOSTKI I WKŁADY DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH, ZADANIE NR 5 - PREPARAT DO UDRAŻNIANIA RUR, ZADANIE NR 6 - PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI SANITARIATÓW, ZADANIE NR 7 - PŁYNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI, ZADANIE NR 8 - PREPARATY DO MYCIA I PIELĘGNIACJI POWIERZCHNI, ZADANIE NR 9 - PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI, ZADANIE NR 10 - PREPARAT DO PIELĘGNACJI MEBLI ZE SKÓRY NATURALNEJ I SZTUCZNEJ, ZADANIE NR 11 - ZESTAWY SPRZATAJĄCE I ARTYKUŁY WYMIENNE, ZADANIE NR 12 - NAKŁADKI (MOPY) (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 13 - AKCESORIA DO SPRZĄTANIA (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 14 - SZCZOTKI, KIJE, ZADANIE NR 15 - KOSZE, ZADANIE NR 16 - AKCESORIA DO HIGIENY OSOBISTEJ, ZADANIE NR 17 - ARTYKUŁY PLASTIKOWE, ZADANIE NR 18 - CERATA (wymagane złożenie oferty wraz z próbką), ZADANIE NR 19 - ŚRODKI HIGIENY OSOBISTEJ, ZADANIE NR 20 - ARTYKUŁY FRYZJERSKIE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami dot. pkt 2 i 4), ZADANIE NR 21 - ŚRODKI HIGIENY OSOBISTEJ, ZADANIE NR 22 - WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 23 - WYCIERACZKI, ZADANIE NR 24 - PROSZEK DO PRANIA, ZADANIE NR 25 - ŚRODEK OWADOBÓJCZY, ZADANIE NR 26 - ARTYKUŁY PAPIEROWE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 27 - DOZOWNIKI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 28 - CZAJNIK. 4. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie terminu płatności 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt. 5. Tylko dla zadania nr 6 i 8 - za zaoferowanie przeprowadzenia szkolenia pracowników szpitala z właściwego przygotowania i stosowania preparatów Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty: 1 pkt za zaoferowanie przeprowadzenia szkolenia w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy; 2 pkt. za zaoferowanie przeprowadzenia szkolenia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 6. Umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostaną zawarte z wybranymi Wykonawcami na okres 12 miesięcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. 8. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony przez Zamawiającego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty: 1 pkt za trzydniowy termin dostawy, 2 pkt. za dwudniowy termin dostawy. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. 10. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w ciągu dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (BZP)

PLIKI SPECYFIKACJI:   SIWZ; Załączniki do SIWZ:  1. Załącznik ofertowy,   2. Załącznik cenowy,   3. Wymagania przedmiotowe preparatów,    4. Oświadczenie_1,   5. Projekt umowy,   6. Oświadczenie_2,   7. Wykaz części zamówienia,   8. Zobowiązanie podmiotu trzeciego

WYJAŚNIENIA NR 1 DO SIWZ, ZAŁĄCZNIK

WYJAŚNIENIA NR 2 DO SIWZ

WYJAŚNIENIA NR 3 DO SIWZ

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWAŃ - ZADANIA NR 9, 10, 18, 22, 23

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWAŃ - ZADANIA NR 1, 2, 12, 13

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT - ZADANIA NR 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 15, 16, 17, 20, 21, 24, 26, 27, 28

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWAŃ - ZADANIA NR 14, 19, 25

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (BZP)

Uwagi:
Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości powyżej 30 tys. Euro. Wspólny Słownik Zamówień CPV): 33.71.19.00-6, 33.76.10.00-2, 18.42.40.00-7, 18.93.00.00-7, 39.54.20.00-3, 39.22.40.00-8, 34.92.84.80-6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w Diale Organizacyjno-Prawnym szpitala lub do pobrania z na tej stronie. Zamawiający żąda wniesienia wadium - szczegóły w SIWZ. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej szpitala w dniu 15 kwietnia 2016 r. o godz. 11:15.
Ilość dokumentów w dziale: 94
Ogłoszenia archiwalne znajdują się TUTAJ